Yazılanların içeriğinin dengesiz olmasından, uzun süreli aralıklardan, kötü esprilerden, güzelliklerden, çirkinliklerden, paylaşımlardan, sessizliklerden, sorulardan, cevaplardan, fikirlerden, kendini beğenmişliklerden blog sahibi sorumludur. Bu durumdan da çok memnundur. Blog ermiş kedi cingöz ve sapsal köpek majör'e ithaf edilmiştir.

23 Kasım 2012 Cuma

Ders 1 - Dostlar

Global Startup Battle'a katılmak biliyorum ki girişimcilik konusundaki tecrübelerimin ilklerinden olarak hep büyük önem taşıyacak.

Ama şu an için, GSB'ın bana gösterdiği en büyük şey, çevremin ne kadar muhteşem insanlarla dolu olduğu! Oylayan, paylaşan, geribildirim veren, 'ee bu vardı ki' diyen, arkadaşlarını işe dahil eden, 'ay ben bunu yapamadım nasıl oluyor' diye arayan, 'parasıyla facebookta promote edelim ya' diye heyecanlanan, gülücükler atan, 'Aysee, hadi yaysana' diye beni gaza getiren yani heyecanımı paylaşıp yanımda olan bu kadar çok kişi!!

Arkadaşımın arkadaşının arkadaşından birinin kendi arkadaşlarına projeyi desteklemeleri için mail göndermesi, nadiren konuşsak da kalplerimiz değmiş kişilerin 'en yakın arkadaşlarımdan birinin' diye mesaj atması, facebook'u açtığımda karşımda duran 10 posttan 9unun birilerinin Library of Stuff paylaşımı olması o kadar şahane bir duygu ki!

Bu noktada ben kendimi zaten en birinci hissediyorum! Hepinize çok çok çok kocaman teşekkür ediyorum! İnanılmaz şanslı olduğumu bana tekrar gösterdiniz.. İyi ki varsınız!

Kalbim kocaman oldu!

Girişimcilik meğer ne de güzelmiş doslarla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler! Thanks! Grazie! Danke! Tack! Merci! Misaotra! Gracias!